Caution!






2 översta bilderna:Orionteatern.se. 2 nedersta mina egna, bounce grabs och mina skumfötter.

Skumparty med Bounce i  lördags!
Var och såg Caution med Bounce och det hela var en stor dans fest. Dom dansade ovanför, på väggarna och mitt i publiken. Intimt , kreativt och överasskande föreställning. Jag älskar dans och jag njöt av varenda minut som showen var igång. Vi fick flytta på oss emellan åt under föreställningen då dansarna plötsligt kunde dyka upp bakom eller precis bredvid en. Skit coolt , vackert och nytänkande. Dom fick till det med både budskap och tänkvärda teman. Gå och se!
I slutet så yrde skummet och glada dansade vi alla tillsammans. Förfest me Bounce.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0