Fantasia



Var på kurs efter jobbet. Intressant även om det varit en lång dag då det höll på till efter åtta, men jag har mer kunskap om naturen iallafall, stadstjej som jag är. Nu blir det en lätt fika sen ska jag skriva lite.
btw vill ha en riktig solsemester nu! Hur lovely Ibiza och kroatien än är så kommer jag på mig själv och titta på resa till Mallis. Var där för 2 år sen och det var hur bra som helst, gamla klassiska avdammade mallis.
Jag har fina minnen därifrån, och spanien är alltid Spanien.
Än så länge står Barca och besök till syrran på listan, får se om man hinner med en vända till London oxå. Sen får det ligga öppet.  
Spontant brukar ibland bli roligast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0