Dreamroom


Hade en så fin helg, njöt av solen, tittade på kusinbarns fotbollsturnering dom var hur söta som helst. Dom sprang och kämpade och ibland mot fel mål, men jag stod ändå och hejade som en galning när tävlingsmänniskan i mig kom fram. Jag har ätit hemgrillade hamburgare, lyssnat på gamla svenska sommarlåtar, ätit glass, druckit rosé, titta på solnedgången, gått barfota i gräset och firat min mamma med Indiskt på söder. Det var ett tag sedan jag mådde såhär bra igen.

För övrigt hur fint är inte rummet på bilden?! Jag var ett bra tag inne på den lite mer skandinaviska stilen, trä, vitt, modernt men jag börjar mer och mer luta åt det romantiska, lantliga bohemiska och personliga i inredningsväg.
Vill flytta pronto! Det tar sin tid och hitta den DÄR lägenheten.
Vilken inredningstil tycker ni om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0