Dagen efter midsommardagen

                

Hej på er, hoppas ni haft en underbar midsommar helg. Jag kom precis hem från att ha sovit borta i två nätter.
Vi har haft det jättebra. Det känns som om jag bara ätit non-stop den här helgen. Min midsommar helg kan sammanfattas med mat i massor, soluppgång i gryningen, grill, druckit bål, skålat i jordgubbsvin, dansat, sjungit, och legat och läst i solen. Det är skönt och koppla bort omvärlden för en stund, nu är man tillbaka i verkligheten. Jobb imorgon men bara 3 veckor kvar till semester nu. Längtar.
Tror ni inte att jag glömde plocka blommor på kvällen. Mitt minne ibland..nåja nästa år. Till dess drömmer jag om kärlek när jag vill.

Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Du har fortfarande chansen! I natt är sommarsolståndet. Förut firades midsommar nu för då firade man sommarsolståndet. Så detta är den egentliga magiska natten.



Så, ut och plocka nu! =)



Åh vad god den där tårtan ser ut b.t.w. :)

2009-06-21 @ 21:45:59
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com
Postat av: Emelie

har kollat men finns inte :(

2009-06-22 @ 10:30:39
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0