Bacheloretteparty





Hela gänget 2. Bubbles, 3 Sötaste Pink bunny, 4. softi o C, 5. the girls on their way to mission 6. shots.

Det var en lyckad möhippa och fina "pink bunny" klarade sina mission galant, hehe. Vi picknickade vid humlan och sen var det dags att göra stan osäker. Jag skulle behövt en liter vodka för att ha vågat göra hälften, men diddan var klart grym! Underbar dag, varmt, skratt, äventyr och en massa kärlek till blivande bruden.
Önskar er all lycka Compadre dijón!
Har en hel drös med bilder jag ska gå igenom så det kommer kanske upp fler.

Kommentarer
Postat av: Diddan

Hehehe, jag hittade hit :)

Tack för en fantastisk dag och jag lägger ett getöga på dig tills det blir din tur... och du kommer att våga göra dubbelt så pinsamma saker hehehe

2009-07-06 @ 16:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0