Ska man eller inte

Jag har beslutsångest över en auktion på tradera, Buda eller inte, den går ut om ca 5 fem. Tänk tänk åh smått stressad. Dagens i-lands problem.
Nu sitter jag här med torra ögon och gamla linser. Jag vet att det absolut inte är bra att bära gamla linser men mina jag beställt har inte kommit ännu. Och jag är halvblind, jag ser ärligt talat inte mycket utan. Jag måste köpa nya glasögon. snart. Det skulle vara så skönt att vila ögonen från linserna och ha på sig bågar istället. Jag har ett par gamla men dom hade jag när jag gick i nian, ett bra tag sedan.

!Deet, JA. Kan du?! Vore super. Dom är fina fina. Tack snälla hermana.


Kommentarer
Postat av: KATE

Å, spännande med Tradera.. blev det nå buy??



fattar precis ditt lins problem, tacklas jämt med samma problem :) Inte lätt att vara linslus :P



Ha en skön helg!

2009-01-30 @ 21:44:56
URL: http://katesvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0