LördagmedkidsKalas

 Mitt kusinbarn "Gos" har kalas. Stora tjejen är fem år.
Så det är korv med bröd, fiskedamm, godis, barn, ballonger och en aning stök med härlighet.

Igår blev det en drink och jag och syrran dansade till gamla 80-90 tals hits till långt in på natten och roade oss med att baka en hellokitty tårta.
Vi kom på att vi är väldigt kreativa efter 10 på kvällen, tårtan blev fab! Ibland är hemma roligast.

Funderingar:
Jag kan inte hitta mina overknee strumpor, två par är helt väck. Det är bara dom som saknas i lådan..skumt.
Que? Joaquin Phoenix, som var/är? en av mina favoritskådisar har gjort en hip hop platta..? For real?..Pr trick va?..hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0