2tusen9

Usch tillbaka till verkligheten imorgon. Dags och jobba efter 2 veckors ledighet, men jag tror nog det kan bli skönt och komma igång, man blir lätt lat och seg.
Har haft det underbart bra de här veckorna.
Julen var magisk, fick många fina saker, jag förväntade mig inte ens hälften, har väl varit snäll i år haha. Blev superglad över allt fint och framförallt över att bara få umgås och ta de lugnt. Det har varit 2 veckor fyllda av Guitar hero, DS, Böcker, bio, familj, vänner, mys, MAT (alldeles för mycket),sena nätter, prat, fest, middagar och kebab maraton. Jess tycker kebaben inte smakar lika bra i Barca som här så vi smällde i oss kebab några gånger/dagar i rad. Kan man inte tröttna på eller hur?
Så nu lämnar jag 2008 bakom mig och ser fram emot ett jäkla bra år med nya mål, bra vänner, kärlek och resor.

Kommentarer
Postat av: jenny

åh jag ser att du är ett olsen fan du oxå:)



vart jobbar du nånstans?

2009-01-06 @ 23:03:53
URL: http://lillajennyc.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

2009 lär bli ett riktigt bra år!

2009-01-07 @ 15:31:48
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0