Pink


ryan Mcginley.

 Ute går allt mest i svart och vitt just nu, så jag ville ha lite färg i bloggen/inlägget. Den här bilden är riktigt vacker och behaglig att vila ögonen på.
Jag känner mig blommig  och glad idag.
Det blev en aning sent igårkväll, Jag och D satt uppe och åt rester av ost och kex framför film. Vi drack även upp en halv iskall mousserande från i lördags. Söndagslyx trots arbetsdag idag. Det lilla extra i vardagen gör mycket och piggar upp mig betydligt i den just nu gråa vardagen.
Mindre fashion och mer bekväm är jag just nu när jag dragit på mig mina fleecetajts, (bästa när det är skitkallt) och stor tröja. Nu blir det glass och the hills.


Kommentarer
Postat av: FINA

Öva, öva öva.. ;) använd en glittrig skugga istället för en matt så går det lättare å fixa sotade ögon=) kram

2009-02-16 @ 23:31:09
URL: http://hellofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0