Out of this world beautiful


Danske at flickr

Det är snart jul. Jag älskar julen! det är min absoluta favorithögtid, jag börjar längta redan vid september. 
Jag minns fortfarande jularna när jag var liten och lite av den känslan har jag kvar, det är något lite magiskt över jul. Jag är lite traditionell när det kommer till jul och vill gärna att det ska bakas, köpas adventskalender och gå på julmarknad. Nu längtar jag till hela familjen samlas, när julmusiken är på, när min bror spelar piano, min syster sjunger, till mammas tomtegröt med mandel i på julaftonsmorgon, massa mat, tända ljus, belysning, stämning, glögg, sitta uppkrupen i soffan, läsa böcker, spela ds och titta på massa film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0