and we said goodbye to the jingle bells, until next year

Så var julafton över för den här gången. Jag blir alltid lite vemodig, älskar ju julen och nu är det ett helt år kvar till nästa. Men nu ser jag fram emot ett nytt år med nya äventyr, en omstart och att se framåt mot nya mål. Fick så fina julklappar och blev spec mållös över en, fick inte fram ett ord och det tog ett tag att förstå vad jag verkligen fick. Tack snälla mama, tack tack!
Visar sen lite vad jag fick.
*Annars har vi haft film maraton enligt tradition och ätit, och ätit lite till.
*Igår fyndade jag lite på rean.
* Är proppmätt på chocklad och god mat så det räcker för ett år.
Just nu är att umgås och vara lite ledig prio ett. Ikväll är det bio och Avatar som gäller.
Det är så skönt att bara få vara lite och koppla av alla måsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0