God Jul! Feliz navidad!


Det är äntligen Jul.  En vit jul, Magiskt! Började dagen med julgröt och jag fick mandeln.
Det luktar himmelskt nu så det vattnas i munnen. Har fikat framför Kalle och slagit in de sista klapparna. Hela familjen är samlad + mormor. Jag är så glad över att ha min roliga, vackra, snälla, stöttande, smarta, omtänksamma, bullriga och knäppa familj runt mig. Vi brukar fira jul länge och äterså även julmiddag rätt sent, rättare sagt så äter vi hela dagen.
Sent sen vid midnatt som en tradition efter klappöppnandet så blir det film.
Nu ska jag mysa vidare och äta mer, mer mer.
Idag vill jag önska er fina en riktigt God jul!

Kommentarer
Postat av: Sassy

Hoppas din jul är mysig och fin på alla sätt!

kram

2009-12-25 @ 18:34:51
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0