Stripe

             
              

Tröja från Gina tricot, jeans från H&M och mockasiner från H&M. Kepsen är gammal.

En väldigt sen dagens, men bättre sent än aldrig. Det har varit en rätt intensiv dag, först på högskolan hela dagen sen hem snabbt för att byta om till träningen. Måste säga att förkylningen glömde/ignorerade jag bort helt idag.
Nu har jag duschat och ätit. Jag är helt mör i kroppen, det känns att man segat ihop totalt under sommaren.
Men vad skönt det känns att komma igång med allt. Jag måste erkänna att hösten är lite kul med allt nya, spännande.

Kommentarer
Postat av: Johanna

söt keps!

2009-08-27 @ 09:32:58
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0