lack of energy

Hur mår ni idag fina läsare,

Jag har precis tvättat av mig sminket och ligger i min säng, rufsig i håret, förkyld och snorig och trötta ögon. Så typiskt att jag skulle bli förkyld, lagom till dansen börjar. Imorgon kör jag igång, poledancing igen. Om jag nu inte är alltför snorig och hängig vill säga, det är ju inte bra att träna när man är sjuk.
Ni får ursäkta bloggtorkan idag. Är seg och matt.
Jag är i skolan resterande vecka, så jag behöver energi, ska nog ta och sova nu istället för att svamla.
Natti på er

Kommentarer
Postat av: Tina

Spännande det låter med poledancing.



Vacker är du också.

2009-08-26 @ 09:39:54
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Anonym

sååå vacker!!

2009-08-28 @ 00:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0