Birthday pressies



Fortsätter lite med att lägga upp lite mer av det fina sakerna jag fick i födelsedags present!
Armbanden är to die for som man säger. Ser ni det med två geopard huvuden? Det är armbandet som jag fick av min pappa. Den är badad i 22 karat guld och har 4 rubiner. Det betyder så mycket för att den har en liten historia. Jag vet och minns att pappa haft den länge och köpte den för flera år sedan. När jag var liten, och jag minns att han bara hade den där, sparad undangömd. Sen föll den i glömska. Och nu många år senare så får jag den i gåva. Den är så cool, så jag och så retro. Lyx kitch, Så fin!

Och så äntligen en Casio, Om jag har velat ha den här klockan länge!
Tack, tack, tack!

Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

vilka underbart fina smycken :)!

2009-08-24 @ 20:20:25
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/
Postat av: anne

fan vad jag älskar armband alltså ^^ blir förälskad i allt jag ser :P

2009-08-24 @ 20:23:30
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0