I will miss those summer days



the drifterandthegypsy

Även om solen lyser så känner man hösten i luften. Dags och plocka fram myskoftor, kängorna och halsduken. Älskar sommaren och så fort den är över så längtar jag till jul, min favorithögtid. Men hösten är mysig och kläderna är fina.
Tända ljus, film kvällar, god mat, höst promenader, en skön säng. Och det bästa är att kura ihop sig och dela det med den någon som får ens hjärta att slå lite extra.

Nu ska jag till söder för en fika med syrran.
Lägger upp dagens och lite till när jag kommer hem.
kärlek

Kommentarer
Postat av: CAISA

Men gud vilka vackra bilder, man kan verkligen känna värmen från bilderna :)

2009-08-16 @ 00:44:53
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0