Fb

holá, kom hem för en liten stund sedan, har inte varit hemma på hela dan, tiden går fort när man har roligt hehe.
Är proppmätt iallfall och ska ligga och jäsa framför Greys. Funderar lite på att gå med F-B. Nej ja har ju inte det, och nej jag är inte onormal. Det bara att det inte varit min grej alls faktiskt. Det har liksom räckt med bloggen, men nu känner jag mig lite sugen. Bara liite.
Vad säger ni facebookare, värt det eller tidskrävande och jobbigt bara?

Update: nej jag skippar det nog ändå haha.

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

d blir vad man gör d till :p



2009-04-22 @ 21:14:51
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Maharadja

Guttan, ska du svika oss nu?? Vi skulle ju vägra Fb, inte bli som resten av jonen!!

Allt bra annars?? Kram kram

2009-04-23 @ 08:44:59
Postat av: Sassy

Jag tyckte FB var jättekul när jag nyss hade gått med, sen tröttnade jag. Men nu tycker jag det är kul att läsa folks status updates på första sidan!

2009-04-23 @ 17:43:41
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0