Cherry blossom girl II

                                     
                                     
Mcjacka från Ellos, Blommig klänning från Gina tricot, Knästrumpor H&M
Mc boots second hand. April 2008

Fortsätter med gamla outfits, kameran är out of function. Det här kombon var en av mina favoriter, blommigt med kängor, sött och tufft.
Äntligen fredag, ikväll eller imorrn beroende på hur jag ligger till med pluggandet så blir det utgång. Skingra tankarna och bara ha roligt.

Jag känner ibland att jag inte kan andas, det är så jobbigt emellanåt. Att ta farväl. Jag vill försvinna. Men jag är arg. Sårad. Lurad.
Det är fint väder ute, strålande sol. Jag tänker på helg, vardag, mötas upp, picknick, rosé, sol, våra vänner, på oss och vi..
Det konstigaste och smärtsammaste är att jag saknar något jag aldrig hade, som inte fanns.
För det spelade egentligen ingen roll, ledig helg, jobb helg, efter jobbet, soligt, regnigt. Det var aldrig vi, bara jag.


Kommentarer
Postat av: Mowa

När köpte du den klännnigen? Vad kostade den? :) Jättefin var den! Kram

2009-04-25 @ 22:14:41
URL: http://moazickerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0