Bekindrewind




Augusti 08  Mjukiströja med hästar divided, panties från Chantelle och mask från H&M

Hej alla fina, torsdag och topppen väder idag, läste att det kommer hålla i sig hela helgen! Det menas sol, barbent, picknick och slottet.Kanske ett glas Rosé på det? Dock blir det en massa plugg för min del, gör en omprövning i filosofi nästa vecka. Filosofi, inget lätt ämne direkt. Men intressant att läsa det igen då det var ett bra tag sedan (gymnasiet) jag läste det.
Min kamera sladd verkar ha gått sin egen väg, det är något skumt med den så det går inte att ladda upp bilder för tillfället. ska fixa det, men så länge så blir det lite fina repriser, "gamla" bilder som är nya för nya läsare. Det slog mig att jag bloggat i mer än ett år nu, så det får vara som en liten mini tribute med återblickarpå min lilla bloggtid. Time run.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0