Thank god its friday

Det blir en lugn fredag för mig. Är så himla seg, börjar bli sjuk känner jag. Jag tror jag inte heller har tagit igen mig sedan Turkiet faktiskt...har haft svårt och sova, mycket och göra. Roliga saker i och för sig. Hade en jättebra dag igår, jag och D tog verkligen vara på dan, var uppe tidigt gjorde en del ärenden lunchade på stan, lagade middag, drack vino till det och satte oss framför Cry baby. Blev relativt tidigt då jag började 7 idag.
Nu sitter jag här med skitigt hår, velour set och längtar tillbaka till sommaren som kom och gick. Längtar ännu mer efter solen gör jag när jag tittar på Turkiet korten, det kommer nog bli lite Turkiet i bloggen ett tag då jag har en hel del kort och abstinens.
När man inte bloggar på ett tag så hopar sig alla händelser och man vill bara berätta allt på en gång och lägga upp alla bilder man har, nästan. Men en sak i taget.

Nu blir det rester från vår "gourmé" middag igår. Chili con carne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0