Home

Hej, är tillbaka sedan förra onsdag från sköna Turkiet, men har inte hunnit blogga alls. Förlåt för det mina fina läsare. Har haft så mycket att göra och det har varit hektiskt.
Litet sammandrag:
Kom hem onsdag då var redan planet försenat från Alanya med ca 2 timmar. Var trött så vi åt, duschade och somnade ganska snabbt. Sen gick vi på konsert på torsdagskvällen. Vi såg en av latinovärldens största, dominikanska legenden Juan Luis Guerra på Annexet. Vilken fest det var!

Fredag fyllde min D som sagt 25 år! Vi hamnade på Berns där vi skålade och dansade till sent.
Under hela tiden försökte jag inte avslöja den riktigt stora överraskningsfesten jag planerat i några månader. Vi höll alla god min, D anade ingenting och jag stressade upp lördagmorgon och fick mycket hjälp av min mami med förberdelserna.
Det blev riktigt lyckat, hans min var obetalbar! Sen dansade vi och drack till sent.
Grattis Grattis D 25år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0