Igår

                                  

                    

Jag blir så uttråkad av att bara ligga i sängen, det är jätteskönt när man är ledig, men inte när man är sjuk. Allt bara rinner och man kan inte andas. Började titta på min SATC box, men sen så började krypa i kroppen så jag mötte upp min sys och så åkte vi och shoppade lite. Muntrade upp mig betydligt. Vi såg och köpte en hel del fint, bl.a skorna jag visade tidigare.
Sen mötte jag upp min mami och vi avslutade dagen med en buen middag och ett glas rött på söder.

Idag känns det inte bättre tyvärr, förkylningen vägrar ge med sig. (Jag vet, jag borde då inte vara ute och springa på stan.)
Nu blir det Vanilj thé framför Greys som jag börjat följa igen.


Kommentarer
Postat av: D

hoppas att det din förkylning släpper snart.. :)

2008-10-29 @ 23:45:20
Postat av: Pernilla

uschdå. bli frisk nån gång! :(

2008-10-30 @ 10:09:11
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/
Postat av: JONNA

sv; jo, dem försvinner ju. som tur är :)



tack!

2008-10-30 @ 13:02:25
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0