Booty

Läste om en forskning som gjorts på Harvard medical school där dom kommit fram till att kvinnor med stora rumpor har längre livslängd och löper mindre risk för sjukdomar som diabetes. Det hade något med fettet och göra.
Jag förstod inte riktigt hur forskningen gick till men jag antar att jag sitter säkert.


Är trött, måste vara vädret för jag sov till sent och var lyxigt ledig idag. Ska ta och fika kanske och tina upp mina hembakade bullar.
Sitter och tänker på att jag måste uppdatera min strumpbyxlåda också, mer färg vill jag ha och ett par gråa.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Det där måste jag berätta för min mamma! Det om rumpans storlek och livslängd alltså, hon kommer att bli så glad! Och eftersom min bakdel inte är pytteliten så får jag ta åt mig också.

2008-10-11 @ 21:09:25
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0