uppdatering

Hello, är hemma nu, har både hunnit sola, gå på arbetsintervju och shoppat lite essentials inför imorrn, som Keso och knäckebröd till syrran. Vi har inte lyckats hitta Keso i Barca, vilket är konstigt. Även om det står under annat namn? Sen hann jag med och fika med mami och min farbror som jag och mami träffade på i all yra. Nu måste jag verkligen börja packa! har slöat och bara lagt upp lite kläder, känner jag mig själv så kommer jag komma på att just det jag vill ha med måste tvättas. Bäst och kolla upp det nu och inte ikväll kl 23.00.
Jag känner mig lite nervös men jag tror att det är stress. Jag är en person som hatar hela proceduren innan man åker någonstans. Det här med att packa, åka i tidig morgon, checka in, flyga, bära väskor, O g i l l a r det skarpt. Jag skulle vilja blunda och vakna upp på stället. Bara vara där på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0