Sweet May

image249
Dagens från topp till tå: Hatt-Hm, Wayfarers, gammal jeansjacka, tee från Laura Hamnett, mitt klockur i kedja-vintage, Lacktights från Ginatricot och gladiatorsandaler från Hm. Klappade lite på en katt som strök omkring fast jag är allergisk, egentligen är jag inte så jätteförtjust i katter av just nämnda anledning men fina är dom. Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på sista SATC avsnittet som jag sparat. Har nog tittat igenom min box 3-4 gånger sen dom la ner och fastnar alltid framför repriserna när jag inte har något att göra, det är lika bra varje gång. Längtar till filmen.  Natti


Kommentarer
Postat av: aylar

väldigt fint. jag älskar din hatt.

2008-05-02 @ 17:30:35
URL: http://nycbum.devote.se/
Postat av: Josefine

hejsan :) i vilken butik var det påfyllning på i stockholm på de där blommiga linnena?

kram!

2008-05-02 @ 19:32:04
URL: http://josefinesmode.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0