Packa

Nu är jag hemma igen efter lite häng och samtal med tjejerna. Det känns så skönt att prata och ventilera, stackarna får ta min skit men som sagt jag tar gärna deras anytime dom känner sig nere. That's what friends are for. Nu har jag fått lite distans och perspektiv på vissa saker, och det känns lite bättre. Jag vet i alla fall vad och hur jag inte vill ha det med vissa "saker".
Tjohoo nu ska jag ta och fundera på vad jag ska packa inför lördagen. Euhm jo jag behöver verkligen så mycket tid på mig, är grymt dålig på att packa...jag fattar noll när det kommer till light packning. Jag måste ju ha de..och dom där..eller så ångrar jag mig när jag är där, varför tog jag inte med dom där? ja ni hör ju, mitt motto är; ta hellre med för mycket än för lite. Och jo,har fått en del pikar när jag packat en hel medium resväska inför te.x en 24 dygns kryssning. Men nu är det längre än så, så nu måste jag fundera ut lite outfits så jag inte överpackar way för mycket. Fan vad jag är dålig på det här med packning.
Nu är det fotboll oxå..ok fotboll först sen planering inför helgen.

               image290
         Kan jag få se lika flawless och cool ut som Kate moss när jag reser please?


Kommentarer
Postat av: Maharadja

Finns här anytime, Guttan! Du är värd det bästa!!
Se till och have fun och look fab i ljuva B.
Bamsekram

2008-05-08 @ 11:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0