På vift

Vaknade av strålande sol ute, äntligen Barcelona! Ska ta och skynda mig nu, och ta vara på dan. J jobbar så jag ska möta upp henne senare när hon slutar. Här är ju allting öppet till nio på kvällen så ingen brådska direkt. Det blir en bocadillo på vägen till frukost och sen ska jag göra stan. Såg att den överhypade klänningen som hela sverige kommer gå runt i kommit ut i butik idag. Den korta blommiga axelbandslösa kanske. Ska kolla, men får tänka på om jag vill gå runt likadan som var tredje i stockholm. Det blir lätt så när det är H&m, men å andra sidan den är grymt fin.
Nu drar jag todeloo


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har den kommit ut i Barcelona? :)

2008-05-13 @ 13:27:48
URL: http://alxandrak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0