På stan

Åkte på sightseeing tur idag, för lite mindre än 200 svenska kr så åker man runt hela stan. Vackert är det när man kommer upp i bergen och man ser hela stan, bästa utsikten. Synd bara på vädret, det var blåsigt och lite kyligt men temp hamnade ändå på en 20-22 grader.
Jess jobbade idag så hennes kill kompis Stefano hängde på bussturen, vilket var schysst, då mitt lokalsinne är sämst. Eftersom det är röd dag här idag så var det mesta stängt, men jag hann ändå kika och kolla in var jag ska gå imorrn. Hittade Le swing, som ligger på Notariat 3, ett stenkast från turiststråket Las ramblas. Le swing är seconhand butiken som Sofi tipsade om i Sofis mode. I barrio Gotico inte långt från Le swing, ligger lite fler andra secondhand och vintage affärer som jag ska ta mig en titt på. Hoppas på fynd!
Sen blir det självklart en sväng förbi Sephora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0