over & out

Kaos, mitt huvud sprängs snart, fick så ont i kroppen på jobbet så jag var tvungen att sätta mig. skit flyg, dom är alltid fulla av bakterier och jag blir alltid sjuk efter en resa. Imorrn firar jag och finaste D 2 år...tiden går sjukt fort. Vi har liksom gått igenom så mycket på så lite tid. Hoppas jag är frisk till imorrn, ok bättre iallafall. Nu är det det här med restaurangerna, ska välja mellan Le Rouge och Cibo? någon som vet...tips?
Allt är fel och jag låter som värsta gnällkärringen, jag vet. Men im sick, har ingen kamera därav bristen på kort och dagens. D behövde kameran en snabbis, den är ju trots allt hans, så det är dags och köpa en själv! är ju som sagt beroende av en när man skriver blogg, my bad att jag skjutit upp det. Går runt halv blind för att mina linser är gamla, så nu ska jag ta och klicka hem ett par nya från lensway och ta mitt tjuriga ass till soffan där jag ska ligga och kurera mig.

                                487000-345
                                                            frisk på starbucks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0