Saturday in barca

Vad kul vi hade i lördags, vi dansade som galningar, svettigt och hett. Blandat med människor, det är det bästa jag vet när det är lite av varje och blandad musik. Jag försökte pressa ner mina ballerinas i min väska men dom gick inte ner. Här går man med skorna inne hela tiden så mina fötter var helt döda redan innan vi skulle gå. Jag hade så ont sen när vi skulle hem, gick i slowmotion som en gammal trasa. Sabine, Jess kompis och som även varit i Sverige och hälsat på, lagade till en god middag innan vi drog ut. Färsk potatis sallad, marinerad kycklingfile, (efter min mammas recept) och rosé. Som sagt, kvällen var lyckad och vi ramlade in 7 på morgonen.
Lägger in bilder senare. Nu måste jag skynda mig ska ta en klassisk sightseeing buss tur. Jag har varit här förut nårga gånger, och hunnit se det mesta men min andra syrra C, rek mig att ta en en buss och åka runt, det var tydligen det bästa man kunde göra om man ville se hela stan ordentligt och bekvämt. Så nu ska jag leka riktig turist och checka in den vackra staden Barcelona. Röd dag här i dag för övrigt, så allt är stängt.
Vädret har klarnat upp men det är molnigt och ingen sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0