Nougat London

                    image328
Oh ja äntligen finns Nougats lyxiga vackra massage kit och beställa på Accessora. Jag hittade den fina serien i julas och fastnade för det fina massage kitet, men då fanns den inte att beställa ännu. Jag är en junkie när det kommer till hudprodukter, som helst ska vara fint förpackade, och dofta gott. Det är som godis för mig, doft ljus, rosa burkar, vackra boxar. Så det här är perfket gåva till den som har allt, eller för en som jag, som bara älskar vackra förpackningar som pryder mitt sminkbord/hylla. Känns så lyxigt a la Marilyn Monroé. En gåva till mig själv eller så kan jag ju hinta host host min kära D och vänner när ni saknar ideér. Det här  kan vara något som gör mig glad. Kostar 595:- Och namnet är ju sött Please please me massage set.
Men fasen det finns mycket i samma serie det är svårt att bestämma sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0