Morsdag och feminism

Nyss hemkommen från min moster på söder och nu sitter jag här och jäser. Jag har ätit av allt och mycket, det var god middag, lite vin, fika, glass m.m. Åt som det inte fanns någon morgondag haha. Mycket trevligt va det iallafall min smarta, vackra kusin va där, (mosters ena dotter) och vi blev trots allt inte bara tjejer, mosters gubbe va där+ min bror som självklart ville gratta mamsen. Vi skålade och kom in på ämnet feminism och rättigheter / jämställdhet som är något som ligger mig varmt om hjärtat. Eller hur D?
Min kusin är medlem i Amnesty, det är gratis och för alla som vill, så imorrn är det jag som signar upp mig.
Hoppas ni haft en bra dag och uppvaktat mammor i massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0