Header och nya läsare

Har suttit framför datorn sen jag kom hem från jobbet och börjar få ont i ryggen, har en klen rygg, brist på träning. Blir galen på det här, sitter och kämpar och försöker göra en egen header, googlar efter tips men det är svårt. Precis när jag tror att jag har förstått så blir det hel fel. Jag är ingen fena på det här med bloggdesign, har gjort allt själv, det lilla jag gjort med hjälp av en superbra bra sida som heter designadinblogg.se. och med hjälp av mitt tålamod då jag suttit och provat mig fram, fram och tillbaka. Sitter nu och river mitt hår, hur fasen gör man en Header? vill ha fina färger, lite ramar och blommor.  Please fina photoshop, work with me.

En sak som gör mig glad är alla nya läsare som hittat hit, Välkomna! Blir sjukt glad över kommentarer jag får, gör min dag. Hoppas ni stannar.
Nu är det krig med photoshop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0