glassigt

 


Lite fortsättning från stan, jag och min mami shoppade som sagt baby kläder och köpte yogurt glass, det är så gott och fettfritt dessutom. Tror det var evigheter sen jag åt en strut med strössel på så det blev en stor strut melon/blåbär glass med karamell strössel. För övrigt så var det jättenice och spendera lite tid med min mami. Sen blev det plugg, plugg, plugg, jag missade ett 30-års firande pga det men men. Imorgon är det ju Morsdag, hade tänkt skicka något blommogram eller chockladogram men blev lite osäker på om dom levererar söndagar? Hur som helst det blir en riktig mammig dag imorgon, middag med mormor, mami, min moster, jag och sys. Riktig tjej dag, ska bli kul. Nu är det snart Eurovision, spännande. Ska bunkra upp med lite muffins, jordnötter och annat gott. Just det, fick med mig en kjol hem i sailor stuk från Gina tricot, bild kommer senare.

UPDATE: Chockladogram kör ut imorrn.


Kommentarer
Postat av: D

Fin bild oger ... hur gjode du det?? :)

2008-05-24 @ 21:00:38
Postat av: LIFE BY Marielle

(svar) Åh tack så mycket :D din blogg var också häftig :)

2008-05-25 @ 09:36:34
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0