Canon ixus 65

image353


Minns ni att jag tidigare skrev om ett köp på tradera som jag var jätteglad över? Det var en kamera från canon ixus, exakt en sådan jag blev av med på krogen för en tag sen. Kameran var ju min systers, och denna modell säljs inte längre. Det kommer nyare och bättre varje år men hon vill ha den här. Ni vet hur det är när man kärar ner sig i något. Det tråkiga är att kameran jag ville överaska henne med var alldeles repig, det framgick inte i beskrivningen så den är inte alls fräsch.
Ingen som vill sälja sin gamla kamera? Jag köper! lite smått förtvivlad.
Känner ni någon som vill sälja sin canon ixus 65?  kontakta mig, skulle bli glader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0