Accessora





Spanade in Accessoras rea och hittade bl.a det här:
Steven Shein halsband är aldrig fel, jag slog till på ett förra rean och det blev en väldigt uppskattad födelsedags present. Jag har 3 st  olika själv som jag har fått i present. Älskar dom.
Väska från Katrin Leiber som jag tycker är väldigt snygg och påminner lite om Miu mius.
Åsahjärtaniklas armband.
Cherry Tees sköna ribbade linnen.
Melissa Beth jetsetter weekend bag.
Allt ligger än så länge på 30-40% rabatt.
Jag ska nog slå till på ett marint bas linne från cherry tee ooch kanske blir det ännu ett Steven Shein halsband i present till någon, Katrin Leiber väskan är tyvärr ännu alldeles för dyr för mig tycker jag, trots rea.
Hoppas dom fyller på rean lite mer, men allt hittar du här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0