Unika smycken Tävling




Jag är med och tävlar om att vinna ett personligt namnsmycke i den här  fina bloggen. Man kan tävla till måndag den 30:e kl 12.00. Tävla du med.
Det skulle passa perfekt som födelsedagspresent till en "viss" person som fyller år snart. Jättefint är det. Men jag vinner aldrig något, vet inte varför. Det finns dom med tur som alltid hittar saker, pengar, eller vinner. Jag är inte en av dom. Vi brukar alltid skämta om det jag och D, "med vår tur så"..
Nu måste jag ta mig till banken innan dom stänger.

Ps update: glöm inte att ni kan vinna ett fint nagellack från Sephora här på min blogg. Tävlingen avslutas inatt 23.59 sen drar jag en vinnare.


Kommentarer
Postat av: Sara

fint halsband.. hoppas du vinner:) haha ja jag håller också på Spanien ikväll!

2008-06-26 @ 18:11:16
URL: http://abouts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0