torsdag

Sitter här och är seg, sov oroligt inatt och vet inte varför. Ska släpa mig ut på lite ärenden för senare ikväll är det fotboll hos tjejerna. Är det någon som brukar titta på Criminal minds? Jag brukar fastna för gamla repiser ibland när jag inte har något att göra på kvällarna. Jag tycker den serien är obehaglig, oftast är det mer såna serier och filmer som skrämmer mig mest, strunt i spöken och andar, det är ju saker som verkligen kan hända och händer i verkligheten som är mest scary. Det kanske var därför jag sov oroligt haha. Tur att man inte sov ensam då.
Det regnar inte idag, men det är ganska kyligt.
Kanske ska titta upp hur biljetter till Barca ligger, ska väl ändå en sväng ner dit igen i sommar hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0