Sweethearts


Jag hann se Stardust (den var bra) innan jag tog en snabb powerwalk på ca 40 min och på hemvägen sen gick jag förbi och köpte muffins. Förstår ni, powerwalk och muffin det tar liksom ut varandra. Jag ska skärpa mig. Men jag hade en sån craving och dessutom behöver jag något gott till Sverige matchen. Jag har hittat muffins som finns att köpa på ica/konsum som heter Sweethearts. Dom är supergoda. Så jag inbillar mig att dom inte är fettiga. Finns i mörk choklad och vanlig med mjölkchockladbitar. Delicious. kostar 10 kr. farligt farligt men härligt. Men unna sig får man göra ibland, speciellt när man rör på sig.
Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag läsa Sofies mode som jag inte hunnit läsa ännu. Sen är det Sverige och Gossip girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0