SugarRose

För att följa upp det här med nagellack jag skrev om tidigare, Jag är ju mycket för Mavala men även Isadora har ju snygga bra lack till ett bra pris, jag äger ett i korall ifrån förra sommaren. Och jag har nu blivit kär i ett av deras nya snygga lack som heter Sugar rose och ingår i deras produktsläpp för sommaren. Den är precis sådär härligt knallig, nästan rosa metallic. Och priset? Den blir din för 69 kr. Kan inte bli bättre eller hur ;) mitt nya favvo lack. Ska se om jag hinner lägga upp en bild med lacket på.

                         

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, vi vill se bilder! :D

2008-06-18 @ 07:53:21
URL: http://www.metrobloggen.se/notd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0