solen kom fram

Yey, det har klarnat upp lagom till kvällen och min powerwalk. Jag har nu bockat av allt på min göra- lista förutom powerwalken som inte hunnits med. Men vädret är ju perfa nu för en prommis, fastnade och började städa istället. Och så har jag suttit och trixat med min header. Som ni ser så har jag säkert gjort den lättaste varianten som finns, jag är inte direkt teknisk av mig. Jag tänkte nästan maila någon i panik, det finns ju många därute som gör snygga headers åt folk, men så tänkte jag fasen heller. Jag ska ge mig F på att klara det här själv, det kan väl inte vara så svårt. Jag är envis av mig, fråga min pojkvän haha, så nu har jag suttit fram och tillbaka. Jag menar provar man inte så kan man inte heller lära sig. 
Så nu får den se ut så här så länge så kommer jag säkert succesivt att lära mig mer på vägen och göra den bättre och bättre. Man ska aldrig ge upp.
Envishet och tålamod kommer man långt med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0