Måndag

God eftermiddag, jag vaknade för en timme sen ungefär och har mest trippat omkring i linne och undies. Satt på balkongen och åt muffins med té.
Det blir lätt slappt när man är ledig, men snart ska jag iväg på jobb intervju om ca 2 timmar. Får se om det blir annat nu i sommar då. Hoppas. Då tar jag nog semester i Augusti och reser bort till ett varmt ställe med sand och palmer.
Jag vaknade inatt av att det åskade och spöregnade, det bara dånade i hela rummet. Mysigt.

Nu ska jag äta, (igen).


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar- Men tack så himla mycket för de fina orden, det värmer gott. :) Jag gör dem i fotoshop =)

2008-06-23 @ 13:36:50
URL: http://femtondejuli.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Sv: Tack för kommentaren :) Tyvärr så är inte bild tagen av mig :P

2008-06-23 @ 13:42:59
URL: http://elilnor.blogg.se/
Postat av: Maharadja

Hej tjejen!

Vaknade faktiskt också upp i natt (2 ggr till och med!!) av åskan och kände precis som du att det fattas något vid min sida!

Hoppas du får jobb! Vad är det för intressant denna gång?

Bamsekram

2008-06-23 @ 14:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0