Hemma efter en shopping runda

Fick lov och gå upp tidigt idag då det var jobbar dag för pojkvän D. Men det gjorde ingenting, slängde på mig solisar och drog en svepa på stan och hittade finfina saker. Tyvärr kan jag inte visa dom förrän senare idag eller imorgon? då D lånade min kamera. Ska erkännas att det känns lite handikappat utan kamera när man bloggar men var gör en dag.
Jag är så nöjd så med mina "impuls" köp idag, kan ju berätta lite om dom istället. Smalt Indian skärp från H&M, Nytt? har inte sett det tidigare i sotimentet. Happy! eftersom jag letat länge second hand efter ett, utan resultat.
En ny hatt, påfågelörhängen, ännu ett hippie band till håret, shorts och nya lovers till fötterna (sista paret!). Budget och mycket fina Din sko, of course.

Men som sagt, bilder och outfit kommer ikväll..ok senast imorgon first thing.
Senare idag blir det pizza och EM final. Vamos España, m å s t e vinna.
Vad gör ni en solig söndag som denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0