Cupcakes eller muffins

Det är väl ändå inte riktigt samma sak, eller hur? Har för mig att cupcakes är dom här riktigt fina med glasyr av något slag? Konstverk i sig och muffins är muffins. Men nu hörrni blir det i allafall vanliga hederliga vanilj och chocklad muffins bak för min del, fort ska det gå idag, vill ha dom lagom till matchen. Jag kanske hinner lägga upp en bild på fina klänningen jag pratade om eller så kommer den nog på framtida outfits var så säkra.
Hann med och posta ett fin fint paket till en glad tjej i Kramfors. Hon vann min fina blommiga korsett klänning (tradera) jag har på mig längre ner. Den från H&M. Ja inte samma förstås utan dubletten jag fick.
Har en annan uppe i stl 36 som syrran min säljer. Spana här.
Är med och tävlar om en liten "blåsapa" som torkar nagellacket åt dig, i Erikas blogg. Liten I- lands sak för den som har allt. Tycker den är småkul och kan vara praktisk. Fingrat flera gånger på den inne på Urban Outfitters.


Kommentarer
Postat av: Markus

Blåsapa Nageltorkare finns hos www.etrendstore.se och kostar 59 kr.





Direktlänk



http://www.etrendstore.se/ShowProduct.aspx?prodid=707

2008-09-09 @ 15:43:05
URL: http://hittaroligaprylar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0