3 D glas

Idag åkte jag och D som sagt till Naturhistorika museét och gick på Cosmonova. Vi hann gå runt i musèet i en timma innan det var dags för Sea monsters 3 D. Jag har inte varit där på säkert 12 år tror jag. Det var riktigt kul och mysigt. D skratttade åt mig för att jag satt och parerade/värjde mig mot dinosaurierna, stenarna och havsdjuren som kom för nära (en ofrivillig reaktion). Det kändes som jag skulle få dom på mig så jag satt och vifta töntigt som om det skulle hjälpa. Roligt var det sen blev det en chai latte på vägen hem för att slutligen avsluta dagen med god middag och mys framför tvn.
Hoppas ni haft en skön måndag. Kika imorgon då jag har en ny tävling på G.
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0