Up and away

Vad sent det blev och jag som hade tänkt hinna blogga lite, men jag hade så trevligt vid brunch bordet med mami och syrran att tiden flög iväg och nu ska jag in till stan och träffa D.
Det blir väl något gott och äta och lite (fönster) hm hm shopping o kanske bio. Ja äta igen, jag förstår inte dom som säger att man äter mindre på sommaren för att det är varmt och man inte har aptit? Jag äter jämt oavsett årstid. Jag älskar mat och är en sån person som äter oavsett om jag är nervös, kär, magsjuk, opererad mm haha. tyvärr kanske jag ska säga. Men jag tycker mat är livet bland mycket annat. Älskar att äta ute och provar på det mesta, var dock kinkigare när jag var yngre. Men fasen, mat är livet.

Till en annan sak, om ni redan sett Satc och narnia och allt vad det är så vill jag rekomendera en riktigt bra film som går nu. El orfanato, Barnhemmet. En skräckis/drama av första klass. Innehålller allt en film i skräck genre ska innehålla. Barn, ljud, gammal tant och ett djup en story som sitter kvar efter man gått från bion. Jag tyckte den var sorglig och det gör inte saken sämre än att den är producerad av Guillermo del Toro som gjort den underbara filmen Pans Labyrint och The others. Men som sagt, Barnhemmetr är välgjord med noll blod och splatter och med mycket känsla och bra skådespelare. Sådär nu fick ni en liten recension men den bjuder jag på. Gå och se.

Lägger upp dagens när jag kommer hem och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0