Min dator vägrar samarbeta

Min dator ha fått virus, satan. Jag loggas hela tiden ut från internet, så det går sådär och blogga kan jag säga. Nu måste jag be någon datakunnig person hjälpa mig. Min bror är i Öland så han kan ju inte fixa det på ett bra tag, så jäkla irriterande.

Nåja, igår hann jag inte blogga någonting alls. Ett inlägg blev det, men jag och pojkvännen hade det alldeles för trevligt för att jag skulle sätta mig och blogga. Idag blir det lite mer av bloggandet, så länge nätet inte slänger ut mig. Igår tog Vi ett varv på stan och sedan åkte vi hem och lagade middag, åt chips och drack lite vin framför film.
Och idah har jag legat och stekt lite, får se om det blir utgång senare om jag orkar. Annars blir det hemmakväll med vänner, muffins och nintendo.

Kommentarer
Postat av: V

Usch, virus är grymt irriterande. Misstänker något liknande med min dator med.. :/

2008-07-12 @ 17:10:47
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/
Postat av: HDR-Fotograf

Googla på superantispyware, ladda ned gratisprodukten, installera, uppdatera, scanna, rensa,starta om, scanna igen. Finner den nu får du kontakta mig.

2008-07-30 @ 23:50:27
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0