Iphone eller Diamond?


Jag och D har varit sugna, riktigt sugna på en Iphone. Min mobil dör om en ganska snar framtid, den har börjat krångla och haka upp sig så det är dags för en ny. Det var en jättekö utanför Telia på kungsgatan när dom släppte Iphone igår och jag såg lite här och var upprymda pers som satt och knappade på sin nya telefon. Men jag har blivit lite osäker nu, har hört att den krånglar, dåliga batterier, ingen mms, dålig kamera och framför allt svindyrt abonnemang?
Sen så sa D igår att det kommit ut en som heter HTC Touch Diamond, och lite av vad man läst och hört så ska den vara jättebra om inte bättre? Båda är ju skitsnygga och har stilren design.
Är det någon som har några av dessa telefoner, skulle vara super med lite tips. Vilken ska man satsa på?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det har det faktiskt, hade 20-21 grader tror jag. Alltid något :)

2008-07-12 @ 20:13:25
URL: http://thefabulouslifeofhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0