Breakfast at balcony

Jag har precis avnjutit en brak brunch på min soliga balkong, och ska nog ta och sola och bara njuta av dan. Kanske blir det en fisketur med kusinbarnen och föräldrarna senare. Jag älskar och fiska, inte så mycket för fångsten utan för det ro som infinner sig, bra avkopplings metod och härligt på sommaren. Jag har massa minnen från när vi åkte ut med papsen som små och fiskade. Tyckte det var bäst.
Jag missdae ju Carin wester visningen igår, mest pga av bussarna men vad är en visning på Berzelli när jag kan umgås med min syster och familj. Nada. Hade jätte trevligt igår. Jag får gå modevisning nästa år.
Idag verkar det som om sommaren äntligen är tillbaka..vågar vi tumma på det..?

Kommentarer
Postat av: And Todays Outfit

Få inspiration och läs om alla dagens snygga outfits på:



Http://andtoday.blogg.se

2008-07-03 @ 15:00:39
URL: http://andtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0