Söndagens look.







Overknee, knähöga mocka stövlar- Vintage köpta second hand. Väska farmors gamla. Klänning och fuskpäls H&M. Kashmir kofta Laredoute.

Jag och babe var på julmarknad i Gamla stan i Söndags. Jag älskar ju allt som har med julen att göra så det var en jättemysig dag. Vi drack glögg, köpte lotter (vinner aldrig) och åt rostade mandlar.
Lite mycket mycket trängsel bara men annars var det nära och bra. Avslutade dagen med middag och lussebak.
Riktigt fin och rolig Söndag, njöt verkligen av att bara ta det lugnt den här helgen.

Ikväll är min syrra på N.E.R.D konserten och jag tvättar och ska strax glo på CSI. Skillnad?

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Snygg väska :)

2008-12-08 @ 21:21:13
URL: http://sgiercksky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0